Uczniowie z klasy VI c z ogromnym zapałem poznawali właściwości substancji, sporządzali mieszaniny jednorodne i niejednorodne, badali wpływ rozdrobnienia, temperatury i mieszania na szybkość rozpuszczania się ciała stałego w wodzie. Trudne pojęcia chemiczno – fizyczne stały się proste i łatwe do zapamiętania poprzez praktyczne działanie i  badanie doświadczalne wykonywane przez każdego ucznia. Uczestnicy lekcji poprawnie interpretowali wyniki przeprowadzonych badań, a wnioski z badań nasuwały się same.

           Na zdjęciach laboratoryjni badacze z VI c.

  • 20150505_1422362
  • 20150505_1410252
  • 20150505_1403482

  • 20150507_1024562
  • 20150505_1354262
  • 20150505_1346302

  • 20150505_1408022
  • 20150505_1343422
  • 20150505_1404112

  • 20150505_1405372
  • 20150505_1353252